Burmistrz Gminy Zalewo
: 2011-01-09, 22:04
[center]Telefon (89) 7588377 w. 15
Fax. (89) 7588272
Tel. kom. 0600420724
e-mail: urzad@zalewo.pl | burmistrz@zalewo.pl
Przyjmowanie interesantów w godzinach:
1. poniedziałek 14 - 15
2. czwartek 8 - 11
Burmistrz wykonuje zadania określone w ustawie o samorządzie gminnym oraz w innych przepisach określających obowiązki Burmistrza, a w szczególności do jego zadań i kompetencji należy:
1. reprezentowanie gminy na zewnątrz;
2. reprezentowanie gminy w postępowaniu sądowym i administracyjnym;
3. wykonywanie zadań szefa obrony cywilnej;
4. realizacja zadań zastrzeżonych do wyłącznej kompetencji Burmistrza przepisami prawa i uchwałami Rady;
5. negocjowanie warunków porozumień z administracją rządową i jednostkami samorządowymi w sprawach dotyczących zadań publicznych;
6. inicjowanie i rozwijanie współpracy Gminy ze społecznościami regionalnymi i organizacjami pozarządowymi innych państw;
7. przyjmowanie skarg i wniosków;
8. wydawanie decyzji z zakresu administracji publicznej;
9. przedkładanie Radzie projektów uchwał;
10. udzielanie pełnomocnictw i upoważnień w sprawach należących do jego kompetencji;
11. gospodarowanie funduszem płac;
12. wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do wszystkich pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
[/center]
Fax. (89) 7588272
Tel. kom. 0600420724
e-mail: urzad@zalewo.pl | burmistrz@zalewo.pl
Przyjmowanie interesantów w godzinach:
1. poniedziałek 14 - 15
2. czwartek 8 - 11
Burmistrz wykonuje zadania określone w ustawie o samorządzie gminnym oraz w innych przepisach określających obowiązki Burmistrza, a w szczególności do jego zadań i kompetencji należy:
1. reprezentowanie gminy na zewnątrz;
2. reprezentowanie gminy w postępowaniu sądowym i administracyjnym;
3. wykonywanie zadań szefa obrony cywilnej;
4. realizacja zadań zastrzeżonych do wyłącznej kompetencji Burmistrza przepisami prawa i uchwałami Rady;
5. negocjowanie warunków porozumień z administracją rządową i jednostkami samorządowymi w sprawach dotyczących zadań publicznych;
6. inicjowanie i rozwijanie współpracy Gminy ze społecznościami regionalnymi i organizacjami pozarządowymi innych państw;
7. przyjmowanie skarg i wniosków;
8. wydawanie decyzji z zakresu administracji publicznej;
9. przedkładanie Radzie projektów uchwał;
10. udzielanie pełnomocnictw i upoważnień w sprawach należących do jego kompetencji;
11. gospodarowanie funduszem płac;
12. wykonywanie uprawnień zwierzchnika służbowego w stosunku do wszystkich pracowników Urzędu oraz kierowników gminnych jednostek organizacyjnych.
[/center]